Учитель року 2015
Із безлічі професій на Землі,
Які вже є, яких ще будуть вчити, —
Є головна, як віщий, сущий хліб,
І назва цій професії — Учитель.
Осягаючи рiзнi дисциплiни й досягаючи усе бiльше високих щаблiв у своєму розвитку, кожна людина вiльно або мимоволi передає своï знання iншим учасникам руху, назва якому — життя. Заражає своïм прикладом. Захоплює своïм неабияким умiнням i майстерністю.
Особлива частина людського суспiльства — це люди, що свiдомо вибрали шлях професiйноï передачi попутникам у русi до досконалостi
своïх знань, що проявляють вiдданiсть своïй спецiальностi, творчiсть i винахiдливiсть, що вкладають у пiдопiчних усе, що поєднується поняттям душу. Це викладачi, учителi, тренери, вихователi, iнструктори. А всi разом — це педагоги.
Навчання, навчання… нескiнченно… Чи є порiг педагогiчноï зрiлостi, при досягненнi якого вчитися стане необов’язково? Але тодi зупиниться розвиток. Значить навчання завжди, у тiм або iншому ступенi, просто необхiдна. Така умова людськоï дiалектики. А якщо до придбаних досвiду, умiнню й знанням, ледве бiльше широким, чим потрiбно зараз, додати винахiдливiсть i зробити те, що ще нiхто не робив — це вже новаторство й крок до лiдерства! Як же оцiнити те, що пiзнано, зроблено, вкладено у своïх учнiв? Кiлькiстю призiв i грамот? Виграними конкурсами? Напевно, i ними теж, але головнi критерiï для оцiнок в iншому. У тiм, що дозволило комусь iз пiдопiчних стать впевненiше в собi, здоровее й мiцнiше фiзично, гарнiше зовнi; що дозволило побачити в життi не тiльки своє покликання, але й потреба в бiльше широкому наборi необхiдних знань i вмiнь.
Талановитий вчитель – талановитий в усьому: в підготовці і проведенні уроку, веденні документації та у вмінні показати свій талант широкому загалу.
Протягом грудня 2014 року проходив районний тур конкурсу «Учитель року – 2015» з номінацій: «хімія», «образотворче мистецтво», «українська мова та література» , «правознавство».
Хочеться відзначити, що серед учасників районного етапу конкурсу були і наші вчителі, які показали свій високий професійний рівень, володіння новітніми педагогічними технологіями, комп’ютером, вмінням зацікавити, запалити вогник дитячих сердець.
Отож, нагородження переможців та учасників конкурсу відбулося 22 грудня в актовій залі ліцею, за участі в.о. начальника відділу освіти Дубровицької РДА Стасюк Ніни Іванівни, завідувача районним методичним кабінетом Таборовець Тетяни Федорівни та методистів районного методичного кабінету.
Щиро вітаємо:
– переможця конкурсу в номінації «образотворче мистецтво» – Гузич Ірину Михайлівну, вчителя образотворчого мистецтва, спеціаліста І категорії, талановитого вчителя який сприяє формуванню всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвитку в учнів національної свідомості, активної життєвої позиції; кожний урок якого спрямований на максимальний розвиток духовних, інтелектуальних, фізичних і творчих здібностей кожного учня;
– лауреата конкурсу в номінації «хімія» – Пінчук Наталію Миколаївну, вчителя хімії, спеціаліста вищої категорії, творчого педагога, яка вміє цікаво, дохідливо подати програмовий матеріал, невимушено спілкуватися з дітьми, постійно прищеплювати інтерес до здобуття знань і навичок самоосвіти;
– учасника конкурсу в номінації «українська мова та література» – Романушко Лілію Борисівну, вчителя української мови та літератури, спеціаліста І категорії, яка використовує особистісно зорієнтований підхід до навчання, на її уроках панує атмосфера співробітництва і партнерства, що є ефективним для спілкування і формування вміння та навичок ділової комунікації, освоєння особливостей наукового та офіційно-ділового стилів мовлення
Хтось пiде далi iнших. Хтось iз учнів – послiдовникiв у професiйнiй майстерностi обжене вчителя. Вiн виявиться ближче до досконалостi. У такому випадку робота педагога була виконана гiдно.
Є ще дуже яскравi критерiï. Учнi з нетерпiнням чекають улюблених занять. Не йдуть, бiжать на них. З бажанням освоюють нове.
Зв’язують своï успiхи з роботою педагога. Через багато рокiв, iз щирим почуттям подяки знаходять свого вчителя, щоб просто поговорити,
розповiсти про себе, згадати що-небудь iз минулого.
Робота сучасного вчителя – улюблений спосiб пiзнання, творчостi, спiлкування, самовираження. Учнi — це однодумцi, що довiрили
вчителю частку своєï долi. Всiм цим потрiбно розпорядитися
мудро й точно.
Тож побажаємо успіхів Ірині Михайлівні та перемоги в обласному етапі конкурсу «Учитель року – 2015». І наснаги, творчості та прихильності Божої всім учасникам районного етапу конкурсу.
Якщо вчитель поєднує в собі любов до
справи і до учня, він ідеальний вчитель.
Л.Толстой