Інсайти від педагогів

ЯК ПІКЛУВАТИСЯ ПРО СЕБЕ ТА ТИХ, ХТО ПОРУЧ, У ПЕРІОД СТРЕСУ

https://bf.in.ua/

ПСИХОЛОГІЧНА ТУРБОТА 

https://mon.gov.ua/ua/psihologichna-turbota-vid-svitlani-rojz?fbclid=IwAR0ciufIjHyVfoRu_Fcb68ONBp8Rg5itazGE5nabNaKLoLRCGs5_L5RRiRc

ЯК ДОПОМОГТИ ДІТЯМ ПЕРЕЖИТИ ТРАВМАТИЧНІ ПОДІЇ

https://childmind.org/wp-content/uploads/2022/02/CMI_Guide_Trauma_2022_Ukranian_edited.pdf?fbclid=IwAR3T82zFj7CvypxoazKcIoyYdozMgyfnPkoG2fOWr9A4tx3WnI9VBvpJx9Y

РОЗМОВИ З ДІТЬМИ 

https://www.npa-ua.org/_files/ugd/86d9b8_7b96cff7b157489cbf1a545ffd706e4a.pdf

КОДЕКС БЕЗПЕКОВОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/protidia-bulingu/21kbos.pdf

Як вчити та навчатися в умовах війни

Інформаційно-методичні матеріали для освітян зі створення сприятливих умов для навчання та розвитку в умовах воєнного часу

Якість освіти зараз визначає не лише кількість завдань, які потрібно виконати за будь-яких умов, а передовсім створення комфортного, безпечного спілкування між учнями та вчителями, студентами й викладачами. Чуйне ставлення до проживання війни у життєвому досвіді, іноді трагічному, кожного учасника й учасниці освітнього процесу є визначальним фактором відчуття захищеності та мотивації до навчання.

Ми маємо усвідомити, що в умовах війни наша сила — не в умінні «засипати» академічними темами, тестами, завданнями, а у здатності підтримати, убезпечити від розчарувань, підсилити відчуття контролю над сьогоденням і майбутнім, яке, здавалося, втрачене назавжди.

Цей посібник допоможе педагогам стати для дітей керманичем у відновленні жаги до знань, тим плечем, на яке можна спертися, коли бракує власних сил, та прикладом віри в Перемогу України над російським загарбником і відновлення мирного життя на рідній землі.

Завантажити посібник для читання з мобільних пристроїв

Завантажити посібник формату А4 для друку і читання з екрану комп’ютераМатеріали створені в межах проекту «Розвиток навичок стійкості у дітей, які навчаються під час війни» за фінансування Ради Європи