Інфографіка

Інфографіка. Візуалізація інформації як спосіб розуміння даних

Що ж таке інфографіка? Це спосіб представлення різної інформації у візуальному вигляді, який ідеально підходить для зведення різних даних у єдине ціле з метою спрощення їхнього сприйняття для кінцевого користувача.

Інфографіка – ефективний спосіб об’єднати в єдине ціле текст, зображення й елементи дизайну для демонстрації складних даних у форматі послідовної історії.

Фактично цю техніку можна застосовувати щодо будь-яких даних, головне – орієнтуватися при цьому на інтереси потенційної аудиторії.

Ось 5 причин, чому вам варто замислитися над використанням інфографіки:

  • Легкість сприйняття людиною. Люди схильні сприймати інформацію візуальним способом. Вони люблять цифри, факти і статистику. А добре продумана комбінація тексту, зображень та інших візуальних елементів дозволяє зосередити увагу читачів на найважливіших моментах.
  • Ефективність подачі інформації. Напевне, кожен із вас погодиться з твердженням, що сучасні інтернет-користувачі рідко читають зміст сторінки в повному обсязі. Відвідувачі сторінки намагаються витягнути максимальну кількість інформації за якомога коротший період часу. Структурування даних у форматі інфографіки – хороший спосіб «упакувати» максимально багато даних у компактному вигляді, забезпечивши можливість їхнього швидкого огляду своєю аудиторією.
  • «Вірусний» потенціал. Під цим терміном розуміють схильність аудиторії ділитися на своїх сторінках у соцмережах певними типами контенту. Інфографіка саме і належить до такого типу матеріалів. Нею легко ділитися в Facebook, ВКонтакте, Twitter та інших соціальних мережах.
  • Упізнаваність бренду. Створення інфографіки, яка містить елементи фірмового стилю компанії – логотип, адреса сайту і назва бренду, – потужний засіб для підвищення впізнаваності бренду. Якщо ви новачок на ринку, створення і поширення якісної інфографіки може заощадити чималу частку маркетингового бюджету.
  • Демонстрація експертності. Легким створення інфографіки здається лише доти, поки ви не спробуєте зробити це на практиці. Мало того що потрібно попередньо зібрати велику кількість інформації, її ще необхідно обробити, відсіяти зайве, добре все це структурувати, а потім оформити в красивому вигляді. Це одна з причин, чому її роблять далеко не всі. І створення інфографіки демонструє вашу експертність у своїй галузі.

Якщо результат вашої роботи буде корисним і візуально привабливим, людям самим буде цікаво ділитися таким контентом зі своїми друзями і знайомими.

Інструменти для створення інфографіки

Красива, зрозуміла і безумовно корисна – в інфографіки безліч переваг. Єдине, що може стати перешкодою на шляху використання цього інструмента, – якщо ви не володієте навичками Adobe Photoshop на достатньому рівні, створити щось красиве, та ще й за прийнятні терміни часу буде просто неможливо.

Easel.ly                                                  Piktochart.com

Infogr.am                                              Visual.ly

10 порад зі створення якісної інфографіки

Визначтеся з цілями. Перше, що потрібно зробити перед тим, як приступити до роботи, – визначити цілі, яких ви збираєтеся досягти. Це може бути поширення інформації про бренд, навчання своїх клієнтів або розважальна інформація для утримання і підвищення лояльності наявної аудиторії.

Зосередьтеся на своїй ніші. Не витрачайте час на створення інфографіки, яка не пов’язана безпосередньо з тематикою, в якій ви ведете бізнес. Може і вийти красиво, але навряд чи це буде цікаво вашій аудиторії.

Обробіть інформацію. Причому важливо не просто зібрати необхідну кількість даних, але і відфільтрувати непотрібне, а потім упорядкувати те, що залишилося в результаті. Крім того, у випадку з цифрами потрібно переконатися в їхній достовірності.

Сформуйте історію. Формат подачі повинен нагадувати історію, покроковий процес з’єднаний єдиною ниткою оповіді. Навіть досить нудні дані можна подати в захопливому вигляді, якщо зробити це в форматі розповіді історії. Правда, цей пункт один із найскладніших.

Шукайте проблеми і суперечливі теми. Статті формату How To ( “Як зробити”) добре підходять як основа для інфографіки, адже таким чином можна створити короткий посібник із вирішення певної проблеми, що принесе користь читачам. Не менш добре працюють і суперечливі теми, які при активному розшарюванні в соцмережах можуть привести на сайт велику кількість трафіку.

Сконцентруйтеся на просуванні. Навіть дуже хороший контент потребує додаткового просування, щоб якомога більша кількість цільової аудиторії про нього дізналося. Інфографіка тут не виняток, і насамперед в цьому контексті варто звернути увагу на соціальні мережі.

Розставляйте акценти. Після того як дані будуть «причесані», а логічна конструкція визначена – виберіть найцікавіші факти і виділіть їх таким чином, щоб читач відразу звернув на них увагу.

Виберіть правильну графіку. У добре зробленій інфографіці дані проілюстровані таким чином, щоб зрозуміти їх можна було легко і швидко. Наприклад, залежно від того, про який тип даних йдеться, для його візуалізації варто використовувати той чи інший тип діаграм:

  • кругові діаграми. Чітку відповідь на питання у вигляді цифр або відсотків;
  • карти даних. Великі вибірки даних;
  • лінійні графіки (або їхні комбінації). Демонстрація тенденцій у розрізі часу;
  • гістограми. Графіки розподілу даних.

Працюйте над поширенням. Деякі люди, яким сподобається результат вашої роботи, захочуть поділитися нею в соціальних мережах. Інші ж – відправити посилання своїм друзям або колегам по роботі. Потрібно зробити так, щоб в обох випадках це було зручно зробити. Наприклад, можна додати кнопку «Копіювати посилання», при натисканні якої посилання на документ буде відразу скопійоване в буфер обміну.

Рівняйтеся на кращих. Неможливо відразу взяти і видати результат екстра-класу. Але, якщо знайти приклади, що надихають, і рівнятися на зразки роботи професійних дизайнерів, поступово можна виробити власний стиль, який буде відрізняти вас від інших.