Працюємо в режимі «нон-стоп»
Кожен день педагога початкової школи проходить в режимі створення нового освітнього середовища, в якому кожна дитина залучається до постійної діяльності. Три роки тому в Україні стартувала реформа початкової освіти. Окрім більш традиційних методів з формування компетентностей – спілкування державною та іноземними мовами, знання математики, культурного розвитку – на уроках «нушівців » 1-3 класів розвиваються вміння вчитися впродовж усього життя, підприємливість та інформаційно-цифрова компетентність.
Тепер кожен шкільний день проходить в режимі «нон-стопу»: взаєморозуміння – взаємодопомога – співробітництво педагогів та освіта – праця – творчість – талант дітей.
Керуючись рекомендаціями МОН України щодо діяльності закладів загальної середньої освіти в умовах адаптивного карантину, вчителі школи розвитку збільшили кількість уроків, що проводяться на свіжому повітрі.
Такий підхід дозволяє не тільки чітко дотримуватися протиепідеміологічних норм, а й надає можливість урізноманітнити навчальні заняття, організувати їх відповідно допитливій, енергійній природі молодших школярів. Тому діти із задоволенням переміщуються з класів на просторе ліцейське подвір’я.
Педагоги ретельно готуються до проведення уроків на повітрі, дбаючи, щоб вони були цікавими, пізнавальними, ефективними.